Do -60% na wybrane modele

Najczęściej zadawane pytania

 

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Oferujemy BEZPŁATNĄ DOSTAWĘ przy wartości zamówienia powyżej 100 zł. Poniżej 100 zł, koszt dostawy wyniesie 12 zł.

Czy muszę płacić za zwrot?

Zamówione w sklepie internetowym obuwie można zwrócić bezpłatnie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W przypadku chęci odesłania produktu bezpośrednio do naszego biura w Katowicach, koszty przesyłki ponosi klient.

Jakie formy płatności są dostępne?

Płatności można dokonać online, za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub PayPal.

Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z większości banków w Polsce, kartami płatniczymi oraz BLIK, Pay Po, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Standardowa dostawa to 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach dostawa może wynieść ok. 5 dni roboczych.

Dokładne informacje o czasie dostawy pojawią się na stronie produktu po wyborze konkretnego rozmiaru.

Produkty są pakowane i wysyłane w dni robocze. Operatorem dostaw jest firma DPD. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

WAŻNE!

  1. Jeżeli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. 
  2. Jeżeli Twoje zamówienie jest o wydłużonym czasie dostawy (do ok. 5 dni roboczych) wtedy pierwszą informację od firmy kurierskiej otrzymasz gdy zostanie ona przyjęta w oddziale centralnym DPD w Warszawie. Zazwyczaj trwa to ok. 2-3 dni roboczych.

Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak! Możesz skorzystać z opcji Click&Collect. Jak to zrobić?

  1. Wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie.
  2. Kliknij w przycisk "Zamów z odbiorem" na karcie wybranego sklepu i zapłać wygodnie online.
  3. Poczekaj na potwierdzenie e-mail.
  4. Gdy dostaniesz informację, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru, przyjdź do wybranego przez siebie sklepu.
  5. Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę.
  6. Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie.

Nie mogę określić kiedy będę dostępny w domu, aby odebrać paczkę. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy istnieje możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. Składając zamówienie nie ma możliwości wybrania innej formy dostawy niż Kurier DPD.

Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.

Czy mogę zapłacić kurierowi korzystając z innej zniżki lub innego rodzaju kuponów?

Składając zamówienie w sklepie internetowym można korzystać wyłącznie z rabatów i kodów wyemitowanych przez officeshoes.pl.

Zamówiłem/-am zły model/ rozmiar. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W naszym sklepie  można zwrócić towar bez podawania przyczynyw terminie 365 dni od otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:

Druk odstąpienia od umowy / wymiany: [pdf]

Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice

Czy mogę zwrócić zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Można przekazać do zwrotu produkt w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu. 

Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres naszego biura w Katowicach, jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu.

>> Pobierz formularz reklamacyjny: [doc] [pdf] <<


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań na nasz adres mailowy: officeshoes@officeshoes.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48323072035 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17).


ZAPRASZAMY!

X