Najczęściej zadawane pytania

 

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Oferujemy bezpłatną dostawę dla opłaconych zamówień powyżej 100 zł. W pozostałych przypadkach koszt dostawy to zawsze 15 zł.

 

 

Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie officeshoes.pl dostępne są następujące metody płatności:
- Płatność online (przelew elektoniczny, karta kredytowa, blik)
- Gotówka przy odbiorze
Dogodną formę płatności można wybrać zaznaczając odpowiednią opcję, przed przejściem do wypełnienia formularza z danymi do dostawy.

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Zamówienia wysyłamy w 48h (w dni robocze). Operatorem dostaw jest kurier  DPD. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów, możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. 


Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

W chwili obecnej nie ma możliwości odbioru osobistego zamawianego towaru.

 

Nie mogę określić czasu kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy jest możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. Składając zamówienie nie ma możliwości wybrania innej formy dostawy niż Kurier DPD.


Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.


Czy mogę zapłacić kurierowi korzystając z innej zniżki lub innego rodzaju kuponów?

Składając zamówienie w sklepie internetowym można korzystać tylko i wyłącznie z rabatów i kodów wyemitowanych przez officeshoes.pl.


Przez przypadek zamówiłem/-am zły model/ rozmiar. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W terminie 30 dni od otrzymania towaru można go zwrócić bez podawania przyczyny. Towar musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:


Druk odstąpienia od umowy / wymiany: [pdf]


Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice


Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.


Druk reklamacyjny: [doc] [pdf]

 


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań: TUTAJ,
telefonicznie pod numerem: +48 32 307-20-35 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18)
a nasz adres mailowy to officeshoes@officeshoes.pl


ZAPRASZAMY!

 

X