Najczęściej zadawane pytania

 • Czy dostarczają Państwo nadal zamówienia, mimo zagrożenia epidemicznego?

Nadal możesz bezpiecznie robić zakupy w naszym sklepie internetowym. Państwa zamówienia dostarczamy szybko i bezpiecznie. Natomiast w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników firm kurierskich, na chwilę obecną dostępna jest tylko opcja płatności online, za pośrednictwem Przelewy24. Możliwość zapłaty przy odbiorze zamówienia zostaje tymczasowo wstrzymana.

 

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Oferujemy BEZPŁATNĄ DOSTAWĘ przy wartości zamówienia powyżej 100 zł*

*Promocja nie dotyczy towarów przecenionych 40% i więcej oraz oznaczonych jako „SUPER CENA”. W przypadku dodania do koszyka co najmniej jednego produktu przecenionego 40% i więcej, koszt 15 zł naliczy się do całego zamówienia.

W przypadku wybrania przedmiotu, który oznaczony jest dłuższym okesem dostawy 5-7 dni roboczych, kupujący ponosi koszt wysyłki w wysokości 15 zł. Informacja taka zostanie wyświetlona każdorazowo przy produkcie.

 

Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?

Biorąc pod uwagę stan epidemiczny (COVID - 19), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników firm kurierskich, na chwilę obecną dostępna jest tylko opcja płatności online, za pośrednictwem Przelewy24, które udostępnia szybór płatości. Możliwość zapłaty przy odbiorze zamówienia zostaje tymczasowo wstrzymana.

Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z 216 banków w Polsce oraz kartami płatniczymi oraz BLIK, Pay Po, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Zamówienia wysyłamy w 48h (w dni robocze), jeśli nie podano inaczej przy produkcie. Produkty są pakowane i wysyłane w dni robocze. Operatorem dostaw jest kurier  DPD. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów, możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. 


Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak! Wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie. Zamów z odbiorem klikając w niebieski przycisk, zapłać wygodnie online, a następnie odbierz w wybranym przez siebie sklepie. Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę. Poczekaj z wizytą w sklepie, aż dostaniesz waidomość e-mail, ze Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru. Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie. - opcja tymczasowo zawieszona. Przepraszamy za niedogodności.

 

Nie mogę określić czasu kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy jest możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. Składając zamówienie nie ma możliwości wybrania innej formy dostawy niż Kurier DPD.


Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.


Czy mogę zapłacić kurierowi korzystając z innej zniżki lub innego rodzaju kuponów?

Składając zamówienie w sklepie internetowym można korzystać tylko i wyłącznie z rabatów i kodów wyemitowanych przez officeshoes.pl.


Zamówiłem/-am zły model/ rozmiar. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W naszym sklepie  można zwrócić towar bez podawania przyczynyw terminie 365 dni od otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:

Druk odstąpienia od umowy / wymiany: [pdf]

Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice

Czy mogę zwrócić zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Można zostawić buty do zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu. 


Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.


Druk reklamacyjny: [doc] [pdf]

 


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań: TUTAJ,
telefonicznie pod numerem: +48 32 307-20-35 oraz +48 734 143 688 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17)
a nasz adres mailowy to officeshoes@officeshoes.pl


ZAPRASZAMY!

 

X