Najczęściej zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy?

Oferujemy BEZPŁATNĄ DOSTAWĘ przy wartości zamówienia powyżej 100 zł na produkty nieprzecenione. Poniżej 100 zł, oraz na produkty przecenione o 50% i więcej, koszt dostawy wyniesie 13 zł.

Czy mogę dokonać zwrotu produktów?

Tak, można zwrócić produkty zamówione w naszym sklepie internetowym na stronie www.officeshoes.pl.

Zwrotom nie podlegają produkty kupione w sklepach stacjonarnych, o czym klient jest informowany podczas zakupów przez naszych pracowników.

Sprawdź jak zwrócić buty kupione internetowo.

Czy muszę płacić za zwrot?

Zamówione w sklepie internetowym obuwie można zwrócić bezpłatnie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W przypadku chęci odesłania produktu bezpośrednio do naszego biura w Katowicach, koszty przesyłki ponosi klient.

Jakie formy płatności są dostępne?

Płatności można dokonać online, za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub PayPal.

Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z większości banków w Polsce, kartami płatniczymi oraz BLIK, Pay Po, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.

Czy można wybrać PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE?

Nie - na www.officeshoes.pl nie oferujemy opcji płatność przy odbiorze. Zamówienie należy opłacić z góry podczas procesu składania zamówienia. Wtedy zamówienie przechodzi do realizacji.

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Standardowa dostawa to 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach dostawa może wynieść ok. 5 dni roboczych.

Dokładne informacje o czasie dostawy pojawią się na stronie produktu po wyborze konkretnego rozmiaru.

Produkty są pakowane i wysyłane w dni robocze. Operatorem dostaw jest wskazana podczas składania zamówienia firma: DPD lub InPost. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke lub https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

WAŻNE!

  1. Jeżeli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. 
  2. Jeżeli Twoje zamówienie jest o wydłużonym czasie dostawy (do ok. 5 dni roboczych) wtedy pierwszą informację od firmy kurierskiej otrzymasz gdy zostanie ona przyjęta w oddziale centralnym firmy przewozowej. Zazwyczaj trwa to ok. 2-3 dni roboczych.

Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak! Możesz skorzystać z opcji Click&Collect. Jak to zrobić?

  1. Wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie.
  2. Kliknij w przycisk "Zamów z odbiorem" na karcie wybranego sklepu i zapłać wygodnie online.
  3. Poczekaj na potwierdzenie e-mail.
  4. Gdy dostaniesz informację, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru, przyjdź do wybranego przez siebie sklepu.
  5. Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę.
  6. Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie.

Nie mogę określić kiedy będę dostępny w domu, aby odebrać paczkę DPD. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy istnieje możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. W tym celu należy wyszukać paczkę na stronie DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke oraz przejść do "zarządania paczką".

Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.

Zamówiłem/-am zły model/rozmiar na www.officeshoes.pl. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W naszym sklepie internetowym można zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 365 dni od otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:

Formularz odstąpienia od umowy / wymiany: [POBIERZ]

Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice

Czy mogę zwrócić zamówienie internetowe w sklepie stacjonarnym?

Można przekazać do zwrotu produkt w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu. 

Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres naszego biura w Katowicach, jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu.


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań na nasz adres mailowy: officeshoes@officeshoes.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48323072035 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16).


ZAPRASZAMY!

X