Najczęściej zadawane pytania

 

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

W zależności od wybranej formy przesyłki, oprócz kosztów samego zamówienia mogą zostać doliczone koszty dostawy. Istnieją dwie możliwości: "USŁUGA STANDARD" dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 3-4 dni roboczych i jest bezpłatna jeżeli minimalna wartość zamówienia wynosi 99 PLN. Gdy wartość zamówienia jest niższa niż 99 PLN koszt dostawy wynosi 15 PLN. "USŁUGA EKSPRES" zamówienia złożone do godziny 12.00 będą weryfikowane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12.00 przechodzą na dzień następny. W przypadku prawidłowej weryfikacji (przyjęciu zamówienia do realizacji) produkt powinien zostać dostarczony następnego dnia roboczego od wysyłki. Koszt "USŁUGI EKSPRES" wynosi 30 PLN.

 

Składam zamówienie, jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie officceshoes.pl dostępne są dwie metody płatności:
- Płatność online
- Gotówka przy odbiorze
Dogodną formę płatności wybieramy w momencie wypełniania danych do wysyłki, po wybraniu sposobu dostawy. Jeżeli krok wyboru płatności zostanie pominięty, zamówienie zostanie wysłane „za pobraniem”. Nie doliczamy dodatkowych kosztów do tego typu przesyłek.

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Zamówienia dostarczamy w ciągu 3-4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Operatorem dostaw jest Kurier firmy InPost. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie www.inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke


Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

W chwili obecnej nie ma możliwości odbioru osobistego zamawianego towaru.

 

Nie mogę określić czasu kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy jest możliwość zmiany miejsca doręczenia czy wskazanie odpowiedniego Parcel Shop (dla przesyłek opłaconych) firmy GLS. Składając zamówienie nie ma możliwości wybrania innej formy dostawy niż Kurier GLS.


Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji


Czy mogę zapłacić kurierowi korzystając z innej zniżki lub innego rodzaju kuponów?

Składając zamówienie w sklepie internetowym można korzystać tylko i wyłącznie z rabatów i kodów wyemitowanych przez officceshoes.pl.


Przez przypadek zamówiłem/-am zły model/ rozmiar. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W terminie 30 dni od otrzymania towaru można go zwrócić bez podawania przyczyny. Towar musi nadawać się do dalszej odpsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:


Druk odstąpienia od umowy / wymiany: [pdf]


Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Libijska 10A
03-977 Warszawa


Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.


Druk reklamacyjny: [doc] [pdf]

 


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań: TUTAJ,
telefonicznie pod numerem: +48 22 628 33 28 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17)
a nasz adres mailowy to officeshoes@officeshoes.pl


ZAPRASZAMY!

 

X