Najczęściej zadawane pytania

 

Jakich kosztów dostawy należy się spodziewać?

Oferujemy BEZPŁATNĄ DOSTAWĘ przy wartości zamówienia powyżej 100 zł. Poniżej 100 zł, koszt dostawy wyniesie 12 zł.

 

 

Czy muszę płacić za zwrot?

Zamówione w sklepie internetowym obuwie można zwrócić bezpłatnie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem Przelewy24. W przypadku chęci odesłania produktu bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

 

Jakie są dostępne formy płatności?

Biorąc pod uwagę stan epidemiczny (COVID - 19), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników firm kurierskich, na chwilę obecną dostępna jest tylko opcja płatności online, za pośrednictwem Przelewy24 lub PayPal. Możliwość zapłaty przy odbiorze zamówienia zostaje tymczasowo wstrzymana.

Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z większości banków w Polsce oraz kartami płatniczymi oraz BLIK, Pay Po, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.

 

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych, w wyjątkowych przypadkach może wynieść do 5 dni. Dokładne informacje dostępne po wyborze produktu + rozmiaru na stronie.

Produkty są pakowane i wysyłane w dni robocze. Operatorem dostaw jest kurier  DPD. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

WAŻNE! Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów, możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach. 


Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

Tak! Wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie. Zamów z odbiorem klikając w niebieski przycisk, zapłać wygodnie online, a następnie odbierz w wybranym przez siebie sklepie. Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę. Poczekaj z wizytą w sklepie, aż dostaniesz waidomość e-mail, ze Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru. Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie. - opcja tymczasowo zawieszona. Przepraszamy za niedogodności.

 

Nie mogę określić czasu kiedy na pewno będę dostępny w domu. Co mam zrobić?

Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy jest możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. Składając zamówienie nie ma możliwości wybrania innej formy dostawy niż Kurier DPD.


Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?

Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.


Czy mogę zapłacić kurierowi korzystając z innej zniżki lub innego rodzaju kuponów?

Składając zamówienie w sklepie internetowym można korzystać tylko i wyłącznie z rabatów i kodów wyemitowanych przez officeshoes.pl.


Zamówiłem/-am zły model/ rozmiar. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?

Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W naszym sklepie  można zwrócić towar bez podawania przyczynyw terminie 365 dni od otrzymania przesyłki. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:

Druk odstąpienia od umowy / wymiany: [pdf]

Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice

Czy mogę zwrócić zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Można zostawić buty do zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu. 


Jak mogę złożyć reklamację?

Buty należy odesłać na adres jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu. W przypadku gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub brudny prosimy o kontakt. Procedurę reklamacyjną ustalimy indywidualnie.


Druk reklamacyjny: [doc] [pdf]

 


Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?

Zapraszamy do zadawania pytań: TUTAJ, telefonicznie pod numerem: +48 32 307-20-35 oraz +48 734 143 688 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17), lub na nasz adres mailowy to: officeshoes@officeshoes.pl.


ZAPRASZAMY!

 

X