Metody płatności i dostawy

PŁATNOŚCI

Biorąc pod uwagę stan epidemiczny (COVID - 19), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników firm kurierskich, na chwilę obecną dostępna jest tylko opcja płatności online, za pośrednictwem Przelewy24 lub PayPal, serwisów, które udostępnia szybór płatości. Możliwość zapłaty przy odbiorze zamówienia zostaje tymczasowo wstrzymana.

Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z 216 banków w Polsce oraz kartami płatniczymi oraz BLIK, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.

Nowa forma płatności PayPo już dostępna w naszym sklepie! Wybierając PayPo nie musisz płacić od razu za zakupy. Masz na to aż 30 dni! Jak to działa?

  • Wybierz swoje wymarzone buty i dodaj je do koszyka
  • Wybierz formę płatności PayPo
  • Podaj potrzebne dane
  • Po krótkiej weryfikacji PayPo zapłaci Twój rachunek
  • Zapłać za swoje zakupy PayPo w ciągu 30 dni bez żadnych opłat!

Masz konto na PayPal - już teraz możesz dokonać szybkiej i bezpiecznej transakcji także u nas!

 

 

DOSTAWA

Wszystkie dostawy realizowane są za pomocą przesyłki kurierskiej. Paczki dostarcza kurier DPD. Bezpłatna dostawa przy wartości zamówienia powyżej 100 zł. Przy wartości zamówienia poniżej 100 zł zostanie naliczony koszt dostawy w kwocie 12 zł.

 

ODBIÓR WŁASNY - OPCJA CHWILOWO WSTRZYMANA

Aby złożyć zamówienie z odbiorem w sklepie wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie, złóż zamówienie klikając w niebieski przycisk "Zamów z odbiorem". Zapłać wygodnie online korzystając z dostępnych opcji płatności u Operatora Płatności Przelewy24, a następnie odbierz w wybranym przez siebie sklepie. Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę. Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie.

Po otrzymaniu e-maila z informacją o możliwości odbioru można odebrać zamówienie w wybranym sklepie w godzinach jego otwarcia. Aby odebrać zamówienie należy podać pracownikowi sklepu numer zamówienia.

Można obejrzeć i przymierzyć towar na miejscu. W przypadku stwierdzenia niedopasowania rozmiaru lub wady obuwia można na miejscu skorzystać z uprawnień wynikających z regulaminu sklepu i anulować zamówienie bądź dokonać wymiany na miejscu, na towar o tej samej lub wyższej wartości.


 

 

 

 

X